FANDOM

"No Image Available.png" Ten artykuł to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Nicole Horne
Horne2
Organizacja Projekt Valhalla
Aesir Corporation
Data śmierci zima 2001
Miejsce śmierci Wieżowiec Aesir Corporation
Występowanie Max Payne
Status Nie żyje
(zabita przez Payne'a)
Model ?

Antagonistka Maxa Payne'a oraz powód jego nieszczęść. Ginie zabita przez Payne'a w ostatnim rozdziale w helikopterze, którym próbowała uciec, a Max niszczy maszt, który spada na helikopter.

Max PayneEdytuj

Nicole Horne jest odpowiedzialna za zamordowanie Michelle Payne i jej córki. Stara się ona głównie likwidować niewygodnych dla nich ludzi takich jak Angelo Punchinello.

BiografiaEdytuj

Za dużo nie wiadomo o jej wcześniejszym życiu. Była kiedyś członkiem The Secter Inner Circle razem z Alfredem Wodenem, ale z niewiadomych przyczyn w 1991 roku opuściła grupę i zaangażowała się w projekt Valhalla. W 1995 roku projekt upadł, a Horne wzięła się za produkcję Valkirii.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobne słowa, które wypowiada podczas ucieczki, wypowiada w drugiej części Vladimir Lem.
  • Jest jednym z trzech członków Wewnętrznego Kręgu, którego nie zabija Vladimir Lem (drugim jest Sebastian Gate, a trzecim Corcoran).
  • Jest jednym z dwóch członków Wewnętrznego Kręgu, który nie umiera w willi Wodena (drugim jest Corcoran).
  • Jako jedyny członek Wewnętrznego Kręgu opuszcza stowarzyszenie.
  • Jednocześnie, jest jedyną postacią w pierwszej części gry, która ginie w pojeździe.
  • W komiksach trzyma pistolet maszynowy Uzi, który w ogóle nie występuje w grze.