Na kursie kolizyjnym (ang. On a Crash Course) - drugi rozdział trzeciej części gry Max Payne 2. Akcja tego epizodu rozgrywa się w restauracji Vodka.

Wprowadzenie[edytuj | edytuj kod]

Payne opuscza willę Wodena i idzie do restauracji Vlada o dźwięcznej nazwie Vodka, w której remont dobiega końca. Max jest wściekły na Lema.

Główna akcja[edytuj | edytuj kod]

Po wejściu do restauracji Payne od razu likwiduje członków rosyjskiej mafii oglądających Captaina Baseball Bat Boya w TV. Następnie wkracza do kuchni, gdzie zostaje zaskoczony przez ludzi Vlada. Idąc dalej, eliminuje kolejnych rywali. Wreszcie trafia do garaży, gdzie sprzątacze wyładowywują kolejne paczki z bronią. Po ich zabiciu udaje się dalej i wkracza do gabinetu Vlada, lecz zastaje tam tylko Mike'a Kowboja i sprzątaczy, którzy od razu rzucają się na Payne'a. Max jest zmuszony ich wyeleminować.

Zakończenie[edytuj | edytuj kod]

Na ścianie gabinetu Max widzi tablicę z narysowanym kostiumem Captaina Baseball Bat Boy'a i ukrytą w nim bombą oraz mapą przedstawiająca miejsce, gdzie się ona znajduje. Payne wiedział, że jest ona przeznaczona dla Vinniego. Następnie odsłuchuje wiadomość na elektronicznej sekretarce. Tuż przed swą śmiercią do Vlada telefonowała Winterson, mówiąc, że właśnie jedzie na plac budowy i w razie czego jest w stanie zrobić wszystko oraz, że bardzo za Vladimirem tęskni. Myśląc o tym wszystkim, Max jedzie furgonetką sprzątaczy pod wskazany adres.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jeśli Kowboj zginie w rozdziale Geniusz zbrodni, nie będziemy musieli go pokonywać w tym poziomie. Zastąpi go wówczas inny członek rosyjskiej mafii.
  • Od rozdziału Geniusz zbrodni do tego poziomu mija niespełna noc, a postęp prac remontowych jest bardzo duży. Nie może być możliwe, aby dokonać tego w takim czasie. Na takie efekty trzeba byłoby czekać przynajmniej kilkanaście dni.
Nazwa