Max Payne Wiki
Advertisement

Nóż w plecy (ang. Backstabbing Bastard) - czwarty rozdział trzeciej części gry Max Payne. Akcja tego epizodu rozgrywa się w garażu Choir Communications.

Wprowadzenie[]

Strasznie głodny, Max idzie do całodobowego baru, by w końcu odpocząć. Dawno już nie widział słońca, gdyż cały czas pracuje na nocnej zmianie. W tym czasie dzwoni do niego B.B., który wypytuje go o to, co się stało na stacji Roscoe Street. Proponuje mu również następne spotkanie w garażu Choir Communications o godzinie 2:30. Max wtedy domyśla się, że to B.B. odpowiedzialny jest za śmierć Alexa, a teraz planuje zlikwidować jego samego. Na miejsce skorumpowany agent DEA pojawia się w markowym garniturze i z drogim zegarkiem na ręku. Max mówi mu prosto w oczy, że go zdradził. Słysząc te słowa, B.B. nasyła na Payne'a swoich zbirów, a następnie ucieka samochodem na najniższe piętro garażu.

Główna akcja[]

Wynajęci przez B.B. bandyci atakują Payne'a. Ten jednak im się nie daje i nadal ma zamiar dopaść byłego agenta DEA. W radio słyszy serwis informacyjny, w którym mowa była o pożarze w rezydencji Punchinello w hrabstwie Westchester. Policja podejrzewa, że podpalaczem jest Max Payne, który prowadzi prywatną krucjatę przeciwko mafii. Cały czas musi się bronić przez zbirami B.B. i w końcu udaje mu się znaleźć ich szefa. Pod naporem kul wystrzelonych przez Maxa, B.B. pada na ziemię. Wtedy rozlega się dźwięk aparatu telefonicznego.

Zakończenie[]

Payne odbiera telefon. To Alfred Woden dzwoni do niego i zaprasza do budynku Asgard, gdzie ma mu zdradzić nazwisko jego głównego przeciwnika.

Cytaty[]

  • Gdy zapadał zmrok, Nowy Jork przestawał przypominać miasto z piosenki Sinatry. Źle się działo nocą na ulicach mrocznego Nowego Jorku. - Max Payne o swoim mieście.
Nazwa
Advertisement