FANDOM

"No Image Available.png" Ten artykuł to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Angelo Punchinello
Punchinello1
Organizacja Mafia Punchinello
Rodzina Lisa Punchinello - żona

Mona Sax - szwagierka

Data śmierci zima 2001
Miejsce śmierci Willa Punchinello,
Nowy Jork
Miejsce zamieszkania Willa Punchinello,
Nowy Jork
Występowanie Max Payne
Status Nie żyje
(zabity przez najemników Horne)

Angelo Punchinello – włosko-amerykański gangster, głowa nowojorskiej rodziny przestępczej Punchinello. Był znienawidzony przez Monę Sax, ponieważ przy użyciu przemocy zabił Lisę Punchinello. Tak naprawdę Angelo Punchinello od zawsze był tchórzem i bezradnym bez swoich ludzi.

Max Payne Edytuj

Angelo Punchinello razem ze swoimi ludźmi prowadzi wojnę z mafią Vladimira Lema. Po jakimś czasie jego willę odwiedził Payne z zamiarem zabicia go. Po drodze musiał stawić jego ludziom, a także tzw. ,,Trójcy", której członkami byli Vince Mugnaio, Piłate "Wielki Brat" Providence oraz Joe "Ponurak" Salem. W końcu Payne dociera do dona mafii Punchinello, z którym przeprowadza rozmowę, grożąc mu przy tym bronią. W pewnym momencie do gabinetu wchodzą najemnicy Nicole Horne, którzy bez wahania zabijają Punchinello, a potem giną z rąk Maxa. Po jego śmierci szefem mafii został Vinnie Gognitti.

Cytaty Edytuj

  • ,,Mogłeś się pożegnać z kolegami!" - Max do Punchinello po wejściu do gabinetu.